Android Ekran Videosu Kaydetme [Root'suz]

Bilgisayarlarda  bir konuyu veya bir eğitim videosu ya da oyun videosu çekerken genellikle masaüstünün videosunu  çeken programlar kullanıyoruz.  Artık devir akıllı telefonların devri olduğu için anlatımların bazılarıda telefonlarda yapılıyor.  Uzun bir süreye kadar root gerektiren bu işlem  Az Screen Recorder ile Root'suz halledilebiliyor.
Ben note5 kullanıyorum.  Açıkçası  bana gerekiyor  ve root atmak istemediğimden  ilaç gibi geldi bana.
Programdan görüntüleri  vereyim :) 

 Rootlu  uygulamalarda ne varsa bunda da o özellikler aynen var .Ses kaydetme görüntü kalitesi ayarlama fps  ayarlama hepsi var aynen.



Gelelim indirme linklerine program 2 versiyonu  mevcut biri pro biri normal sürüm normal sürümde ihtiyaçlarınızı  karşılayacaktır. 



Previous
Next Post »