Gravity Box Nedir ? Nasıl Yüklenir ?


Android'in o uçsuz bucaksız özelleştirme dünyasında xposed ve modülleri çok aktif bir şekilde yer alıyor.Bunların ise en bilineni Gravity Box ! Gravity Box değişik android sürümlerine göre yer alsada her android sürümünde sihirli dokunuşlar yapmayı başarıyor gerçekten.Şuanlık sadece Jellybean,KitKat,Lolipop ve Marshmallow için var her sürümde farklı özellikler içeriyor.

Sırayla gidelim ilk önce yükleme :)

Not: Bu yüklemenin olması için telefonunuzda / tabletinizde Xposed Framework yüklü olması gerekmektedir.

Xposed FrameWork Yüklemek İçin Tıklayınız



NOT : Gravity Box Yüklerken Android Sürümünüze Dikkat Ediniz Şuan Sadece Aşağıdaki Sürümlerde Çalışmaktadır.

JB (Jellybean) : Android 4.x 
KK(Kitkat) : Android 4.4.x
LL (Lollipop) : Android 5.x
MM (Marshmallow) : Android 6.x

İndirme Linkleri Yazının En Altındadır :)


Resimli Anlatım


ADIM 1 
Klasik Android APK'dan Program Yükleme Yapıyoruz.




ADIM 2

Önceki Fotoğrafta Sol Üst Köşede Gördüğünüz Üzere Aktif Değildir Diyor. Resimdeki Şekilde Aktif Edip Yeniden Başlatın.


Burada Kenarda Bulunan Boşluğa Tıklararak Tick Atıyoruz Ve Cihazı Yeniden Başlatıyoruz





Restart Atıyoruz Bundan Sonra



Ve mutlu son :D Gravity Box Yüklendi :)
Halen yapamıyorum mu diyosun ?
Ayıp sana neyse hadi yine iyisin video da çektim :)

İndirme Linkleri


JB (Jellybean) : Android 4.x İndirmek İçin Tıkla
KK(Kitkat) : Android 4.4.x
LP (Lollipop) : Android 5.x
MM (Marshmallow) : Android 6.x

Previous
Next Post »