Fatih Ağı SSL Çözümü [Android]

Geçtiğimiz hafta içinde okula giden herkes sitemde verilen vpnlerin çalışmadığını görerek yüksek ihtimalle sövdüler bana.Kötü laflar ettiniz ancak ben hep sizi düşünüyorum <3 .İnternet forumlarında yaptığım küçük bir araştırma sonucunda MEB bu hafta içinde bir sertifika yayınlayarak o sertifikayı yükleyen cihazların ssl bağlantısına izin vermiş.Yüksek ihitmalle o ağda ne yaptığınızı izlemek için.Baştan söyliyeyim sertifikayı yüklemenizi tavsiye etmiyorum gizlilik her şeyden önce gelir :)


Adım Adım Sertifika Yükleme

Adım 1





Adım 2 
Sertifikayı indirdikten sonra dosya yöneticinizden sertifikanın üstüne basın şu şekilde bir ekran gelicek tamam dedikten sonra sertifikanız yüklenicek.

Hepi topu 2 adım var doğru yaptıysanız sertifika yüklenmiş olucak ve ssl iznini almış olucaksınız .
Aşağıdan MEB Vpnlerine Gidebilirsiniz.



Previous
Next Post »