Alternatif Müzik Player : Musixmatch


Ugurcannn.com yeni yazısıyla karşınızda :) Uzun zamandır yoktum dostlar çünkü 1 hafta sonra LYS sınavım olduğu için yazı atamadım ancak sitenin hitleri düzenli olarak arttığı için bir kaç yazı atmaya karar verdim :)
Bugünkü yazımda alternatif bir müzik player'ı olan musixmatch'i tanıtıcam .Normalde telefonla birlikte stock gelen müzik çaları kullanmayı tercih ederim ancak musixmatch'i kullanınca insan bir ikilemde kalmıyor değil.Müzik çalarımızın bir çok özelliği mevcut sıralayalım :)

1-Müzik Sözlerini Bulabiliyor
Bu yönden hatta Spotify'a destek veriyor Spotify'daki şarkı sözleri musixmatch veritabanından geliyor :)

2-O An Çalan Şarkıyı Bulabiliyor
Bir nevi Shazam görevi görüyor ayrıca bulduğu şarkının sözlerini ekrana yansıtmayıda unutmuyor.

3-Şarkı Bilgi Ve Resmi Bulabiliyor
Nasıl oluyor diyorsanız fotoğraflarda görüceksiniz dostlar :)
Bence bu kadar yetenek yeter sizleri fotoğraflara ve indirme linkleriyle baş başa bırakıyorum :)







Resimler bana aittir emek ediyoruz lütfen sizde en azından ugurcan1352@gmail.com adresine e-posta atarak izin alabilirsiniz veya yorumla :)

İndirme Linkleri 

Previous
Next Post »