ETAB5 Twrp Recovery Yükleme

Fatih projesi kapsamında bu sene dağıtılan tabletler etab5 adını aldı.Tablet fena olmasada MEB'in getirdiği kısıtlamalarla açıkçası bok gibi olmuş tablet ama android özgür bir platform ve bizde androidi bu özgülüğe kavuşturmak için ilk admımız olan twrp recovery yüklee işlemini yapıcaz.Twrp recovery yaptıktan sonra kırılmış stock rom atarak tableti çok rahat bir şekilde kullanabilcez mesela benim gibi :D

Not: Olucak her türlü olumsuz sonuçtan ugurcannn.com suçlu değildir yapılacak her müdaheleden sorumlu tutulmam ;)


Anlatım http://forum.turkdevs.com/ 'dan alınmıştır .

Ön Hazırlık ;
- Eğer 64bit bir işletim sistemi kullanıyorsanuz sürcü imza zorlamasını devre dışı bırakmalısınız

 32bit bir işletim sistemi kullanıyorsanuz bu işlemi yapmanıza gerek yok.

ADIM 1

Aşağıda  indirme linkini vericeğim dosyayı indiriyorsunuz.İndirdiğiniz dosyayı çift tıklayarak açıyorsunuz.

ADIM 2 
Program açıldığında karşınıza yükleme ekranı gelicek :D klasik yükleme mantığı ile next next yapıyoruz başka ne yapıcaz :D(Bunda yükle ama  :D biraz bekleyin hemen yükleniyor.)



ADIM 3
Program yüklenirken driver yükleme uyarısı çıkacaktır.

Program kurulumu tamamlandıktan sonra driver kurulu uyarısı gelicek.Bu sürücü yazılımını yinede yükle seçeneğini seçiyoruz.


ADIM 4

Exit'e basarak kurulumu tamamlıyoruz.

ADIM 5

a)Lütfen tabletinizi güç tuşuna basarak kapatınız.

  b)USB kablosunun tabletinize takılı olmadığından emin olunuz.


ADIM 6

Kurulum sonrasında program otomatik olarak açılacaktır.

Ayrıca, kısayol da masaüstünüzden ulaşabilirsiniz. 

Güncelleme için aşağıdaki adımları lütfen izleyiniz.

  "CheckSWVer" seçeneğinde bulunan tik işaretini kaldırınız.

  "Download" butonuna tıklayın

  USB kablo aracılığıyla, tabletinizi kapalı konumdayken 

bilgisayarınıza bağlayın.






ADIM 7

Kabloyu taktıktan sonra yazılım yükleme işlemi başlayacaktır.



ADIM 8 
Sarı çubuk %100 olup aşağıdaki resimdeki "OK" işaretini görünceye kadar bekleyiniz.


TWRP YÜKLEME İŞLEMİ TAMAMLANMIŞTIR :)



BOYUT : 34MB

Previous
Next Post »

4 yorum

Click here for yorum
Unknown
admin
27 Mart 2016 09:07 ×

Bilgisayarim acmiyorbunu kardes

Reply
avatar
gfgdfgdfgfdg
admin
27 Mart 2016 14:02 ×

Nasıl açmıyor biraz daha detay verir misin?

Reply
avatar
Unknown
admin
13 Mayıs 2016 02:05 ×

Başka bisey yapıcakmıyız

Reply
avatar
gfgdfgdfgfdg
admin
13 Mayıs 2016 14:57 ×

Bunu yaptıktan sonra http://www.ugurcannn.com/2016/01/etab5-sistem-yazlmn-krma.html buradan sistem yazılımını kirmaniz gerekmekte

Reply
avatar