En İyi Ücretsiz 5 Vpn Uygulaması [Android]

Yasaklar ülkesi Türkiye'de her olaydan sonra klasikleşen sosyal medya ve internet yavaşlatmaları artık herkes tarafından biliniyor.Parasını verdiğimiz internetin yavaşlaması ise tahminimce kimse tarafından hoş karşılanmıyor.Ayrıca ülkemizde bir çok yasaklı site var ve bunlara giriş ise yine vpnler sayesinde gerçekleştirebiliyoruz.Bende yazı düşünürken bugün ne versem diye düşündüm ve Android için 5 adet ücretsiz ve hızlı vpn vereyim dedim.Biliyorum çok uzattım artık yazımıza vpnler ile devam edebiliriz.



1-Psiphon
Benim her zaman favorim olan vpn.Çünkü çok basit ve hızıda gayet iyi.Bir çok server seçeneği sunuluyor.Ayrıca okullarda vb. engelli yerlerde çalışması 1-2 adım diğer vpnlerden öne çıkarıyor.





2-Flash Vpn
Yine hızlı ve kullanımı kolay bir vpn.Programa girdiğinizde connect demeniz yeterli.




3-Hotspot Shield

Bir devrin efsanevi vpn'i.Her girdiğiniz sitede genellikle google ads olarak görürdük kenarda.Kullanışlı bir vpn olmasına rağmen reklamları beni rahatsız ediyor.Ama yinede bu listede yer almayı hak ediyor.





4-Hola Vpn

Yine basit ve kullanışlı bir vpn daha.Zaten böyle olmasa listeye almazdım :D . Sanki bir süre kullandım gibi tam bilemedim şimdi.Ama yinede güzel bir vpn kullanmanızı tavsiye edebilirim.Ayrıca her uygulama içinde ayrı ayrı ayar yapabiliyoruz bu kardeşte.Bu da gönlümde taht kurdu şimdiden.





5-Touch Vpn

Geldik listemdeki son vpn'e.Bu arkadaş baya bir sade öyle böyle değil.Tek tıkla hallediyoruz işimizi ve yasak falan bizi hiç ilgilendirmeden akıyoruz ordan oraya .Üstelik ücretsiz(süresiz yani)





Bu yazımda da elimden geldiğince size yardımcı olmaya çalıştım.1 kişiye dahi yardımcı olduysam ne mutlu bana sonuçta hiç bir karım yok bu işte.Ve son olarak yasaklar uymayın yasaklar çiğnenmek içindir !
Previous
Next Post »