Okullarda MEB İnternet Engelini Kaldırmak! [İOS]

Bu blogdaki ilk yazım okullarda internet engelini  kaldırmaktı ama o android  içindi .Çok uzun araştırmalarım  sonucunda artık ios'ta da kaldırabileceğiz.(hell yeah !).Uzatma kardeş diyorsanız ilk önce android için yazdığım yazının  linkini vereyim sonra okursunuz :D

İOS  anlatımı burdan itibaren :)



Adım 1
İlk önce Appstore'a girip 'Dash Vpn' yazıyoruz.Ve indiriyoruz.





Adım 2

İndirdikten sonra aşağıdaki gibi bir ekran gelicek önünüze.Burada geçerli bir e-posta adresi yazıp 'Register'a' basıyoruz.




Adım 3

Önümüze aşağıdaki gibi bir ekran gelicek 'Enable Vpn' yazısına basıyoruz.




Adım 4

Bizden vpn bağlantısı için izin istiycek.Gelen bölümde Allow'a basıyoruz.



Adım 5
Artık vpn bağlantısı için her şey hazır :D Gelen ekranda Connect'e basıyoruz.Ve bekliyoruz.





Adım 6 

Mutlu Son.Sağ üst köşede vpn yazısını görünce olmuştur zaten tüm yasaklı sitelere girer.Hayırlı olsun.






Beni appstore'la uğraştırma hacı diyorsan link aşağıda.


Buyrunuz Link Efenim


Tekrardan hayırlı olsun diyorum.İyi Günler !
Previous
Next Post »